Bir an gitmek istedim bende sizin gibi ama ne önemi var trade ve mesaj sayısının. Bilgi ve saygı öncelikli r10 ruhu asla bozulmayacak. Atlı buracklar, esmer sevenler belki hiç olmayacak ama. Biz gene burada olacağız.
Hasidluu@hotmail.com
Deniz Gölbaş
Napalım böyle devam edeceğiz / Sakin olun r10cular /
27
●2.609
- 02-08-2012, 20:22:44Üyeliği durduruldu
- 02-08-2012, 20:35:39
- 02-08-2012, 20:44:23Üyeliğim silinmiş. Yenisini açtırdık.arthur adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
Senle ticaretimiz vardı batuhan iTrader geçersen geri dönüş yaparım.