Konu
Napalım böyle devam edeceğiz / Sakin olun r10cular /
02-08-2012, 20:35:39
#7
arthur
MertCeo adlı üyeden alıntı:
mesajı görüntüle
Bizlerde geldik.
mert üyeliğe ne oldu senin
o da mı gitti