Napalım böyle devam edeceğiz / Sakin olun r10cular /
27
●2.609
- 03-08-2012, 07:28:09Üyeliği durduruldu
- 03-08-2012, 07:42:06Kimlik doğrulama veya yönetimden onay bekliyor.https://www.r10.net/members/45967-unfearless.htmlFuSHeR adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
- 03-08-2012, 08:36:30Obaaa valla açılmış banıturyeb adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
Esmer seven gelmiş
Erdem mod görmesin
- 03-08-2012, 11:28:13120 ile 294 arasındaki fark her ne kadar çok olsada yok gibi bişey çünkü yeterli güveni veriyor.BuRacK adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
Ben 40 tan 5 e düştüm. Çıplacık kaldım.
Ah keşke radmin çıksa deseki 1 nisan.
ERdem mod biliyordur gerçi