• 03-08-2012, 01:26:52
    #19
    Yarım kalan alışverişler ne olacakmış bilen var mı? Ödemesi yapılıp yada ürün gönderilip ödemesi alınmayan alışverişler? Konular mesajlar gitti sonuçta?
  • 03-08-2012, 04:28:56
    #20
    esmer sevenin üyeliği neydi ya ERdem mod biliyordur gerçi
  • 03-08-2012, 04:30:16
    #21
    SAKİNİM BEN! SAKİNİM! :@
  • 03-08-2012, 04:39:37
    #22
    Senin konuların zaman hırsızı.
  • 03-08-2012, 07:28:09
    #23
    Üyeliği durduruldu
    deli dana adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    SAKİNİM BEN! SAKİNİM! :@
    Sen sakinsen herkes sakindir
  • 03-08-2012, 07:42:06
    #24
    YED
    Kimlik doğrulama veya yönetimden onay bekliyor.
    FuSHeR adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    esmer sevenin üyeliği neydi ya ERdem mod biliyordur gerçi
    https://www.r10.net/members/45967-unfearless.html
  • 03-08-2012, 08:36:30
    #25
    Obaaa valla açılmış banı Esmer seven gelmiş Erdem mod görmesin
  • 03-08-2012, 10:59:42
    #26
    Üyeliği durduruldu
    atlı burack her zaman ve her yerde

    294 traderim vardı hepsi gitti 120 tane kaldı
  • 03-08-2012, 11:28:13
    #27
    BuRacK adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    atlı burack her zaman ve her yerde

    294 traderim vardı hepsi gitti 120 tane kaldı
    120 ile 294 arasındaki fark her ne kadar çok olsada yok gibi bişey çünkü yeterli güveni veriyor.

    Ben 40 tan 5 e düştüm. Çıplacık kaldım.

    Ah keşke radmin çıksa deseki 1 nisan.