Konu
Napalım böyle devam edeceğiz / Sakin olun r10cular /
02-08-2012, 20:44:23
#8
sio
arthur adlı üyeden alıntı:
mesajı görüntüle
mert üyeliğe ne oldu senin
o da mı gitti
Üyeliğim silinmiş. Yenisini açtırdık.
Senle ticaretimiz vardı batuhan iTrader geçersen geri dönüş yaparım.