Konu
Napalım böyle devam edeceğiz / Sakin olun r10cular /
03-08-2012, 00:30:22
#13
Batuhan1
Kimlik doğrulama veya yönetimden onay bekliyor.
herkes bi garip geliyor gözüme nedense
neyseki benim 2011 yılı ölü yılımdı 5-6 itrader ve 200-300 mesaj dışında pek bir şey kaybetmedim