• 01-01-2011, 14:03:12
    #1
    Üyeliği durduruldu
    Merhaba saygıdeğer r10 üyeleri..

    Ortaöğretim kpss sınavına girdim. Sonucuma göre tercih yapacağımda adalet bakanlığı 10bin kadro açmış
    • biz bunların kaç tanesine tercih yapabiliyoruz acaba tercih hakkı ne kadar?
    • Merkezi puan sistemi mi uygulanıyor yoksa İl il mi başvuru yapıyoruz?
    Aydınlatırsanız sevinirim..
  • 01-01-2011, 14:10:54
    #2
    Üyeliği durduruldu
    Carizma adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Merhaba saygıdeğer r10 üyeleri..

    Ortaöğretim kpss sınavına girdim. Sonucuma göre tercih yapacağımda adalet bakanlığı 10bin kadro açmış
    • biz bunların kaç tanesine tercih yapabiliyoruz acaba tercih hakkı ne kadar?
    • Merkezi puan sistemi mi uygulanıyor yoksa İl il mi başvuru yapıyoruz?
    Aydınlatırsanız sevinirim..
    bir defa genel lise mezunuysanız adalet bakanlığı'nın kadroları için başvuru şansınız olmayabilir. öncelikle o kadroların şartlarını iyice bir okuyunuz. yani adalet meslek lisesi mezunu olma şartı büyük ihtimalle aranıyordur.

    merkezi yerleştirme yapılıyor. il il puana bakılmıyor. tercih kakkı 15 taneydi yanlış hatırlamıyorsam.
  • 01-01-2011, 16:53:49
    #3
    Üyeliği durduruldu
    PirMuhammed adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    bir defa genel lise mezunuysanız adalet bakanlığı'nın kadroları için başvuru şansınız olmayabilir. öncelikle o kadroların şartlarını iyice bir okuyunuz. yani adalet meslek lisesi mezunu olma şartı büyük ihtimalle aranıyordur.

    merkezi yerleştirme yapılıyor. il il puana bakılmıyor. tercih kakkı 15 taneydi yanlış hatırlamıyorsam.
    Ben meslek lisesiyim zaten hocam..

    Kanunlarıda okudum.. Kazai Rüşt belgemde var zaten..
    Tercih hakkı konusunda sıkıntılarım var onu tam anlamıyla nerelerden öğrenebiliriz ki.

    Yani şuan Silivri Ceza evini tercih edeceğim, Aynı zamanda İzmir Ceza evini de tercih edebilir miyim? O önemli ..
  • 01-01-2011, 18:21:28
    #4
    Gardiyan mı olcan
  • 01-01-2011, 21:11:05
    #5
    Üyeliği durduruldu
    Muzaffer01 adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Gardiyan mı olcan

    Allah nasip ederse herşey olur ya
    Katipliğe başvuracaktım, puan yetmeyebilir dediler +90 alıyorlarmış.. Bakalım hayırlısı.
  • 01-01-2011, 23:34:06
    #6
    Üyeliği durduruldu
    Carizma adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Ben meslek lisesiyim zaten hocam..

    Kanunlarıda okudum.. Kazai Rüşt belgemde var zaten..
    Tercih hakkı konusunda sıkıntılarım var onu tam anlamıyla nerelerden öğrenebiliriz ki.

    Yani şuan Silivri Ceza evini tercih edeceğim, Aynı zamanda İzmir Ceza evini de tercih edebilir miyim? O önemli ..
    bu konuda bilgim yok maalesef. adalet bakanlığı'nın sayfasında başvurularla ilgili duyurular var. orayı inceleyiniz. ya da memurlar.net'te soru sorabilirsiniz. oradaki arkadaşların bu konularda deneyimli olduklarını söylediler...
  • 02-01-2011, 20:06:00
    #7
    Üyeliği durduruldu
    PirMuhammed adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    bu konuda bilgim yok maalesef. adalet bakanlığı'nın sayfasında başvurularla ilgili duyurular var. orayı inceleyiniz. ya da memurlar.net'te soru sorabilirsiniz. oradaki arkadaşların bu konularda deneyimli olduklarını söylediler...
    Memurlar.NET'e üye oLdum şimdi bekliyoruz 5 gün yasağı varmış.. 5 gün konu felan açamıyormuşuz. Beklemedeyim şuanda..
  • 02-01-2011, 20:23:08
    #8
    izm
    Üyeliği durduruldu
    Tercih katalogu ne zaman çıkacak acaba yada çıktı da benim mi haberim yok ?
  • 02-01-2011, 20:24:10
    #9
    Üyeliği durduruldu
    izm adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Tercih katalogu ne zaman çıkacak acaba yada çıktı da benim mi haberim yok ?
    Daha klavuzlar verilmedi fakat adalet bakanlığı kadrolarını açıkladı bizde anlayamadık. Daha sonuç belgesi gelmeden böyle birşey oLdu
    Bakalım müracaat edelimde hayırlısı yani..