Muzaffer01 adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
Gardiyan mı olcan

Allah nasip ederse herşey olur ya
Katipliğe başvuracaktım, puan yetmeyebilir dediler +90 alıyorlarmış.. Bakalım hayırlısı.