Carizma adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
Merhaba saygıdeğer r10 üyeleri..

Ortaöğretim kpss sınavına girdim. Sonucuma göre tercih yapacağımda adalet bakanlığı 10bin kadro açmış
  • biz bunların kaç tanesine tercih yapabiliyoruz acaba tercih hakkı ne kadar?
  • Merkezi puan sistemi mi uygulanıyor yoksa İl il mi başvuru yapıyoruz?
Aydınlatırsanız sevinirim..
bir defa genel lise mezunuysanız adalet bakanlığı'nın kadroları için başvuru şansınız olmayabilir. öncelikle o kadroların şartlarını iyice bir okuyunuz. yani adalet meslek lisesi mezunu olma şartı büyük ihtimalle aranıyordur.

merkezi yerleştirme yapılıyor. il il puana bakılmıyor. tercih kakkı 15 taneydi yanlış hatırlamıyorsam.