Merhaba saygıdeğer r10 üyeleri..
Ortaöğretim kpss sınavına girdim. Sonucuma göre tercih yapacağımda adalet bakanlığı 10bin kadro açmış
- biz bunların kaç tanesine tercih yapabiliyoruz acaba tercih hakkı ne kadar?
- Merkezi puan sistemi mi uygulanıyor yoksa İl il mi başvuru yapıyoruz?
Aydınlatırsanız sevinirim..
bir defa genel lise mezunuysanız adalet bakanlığı'nın kadroları için başvuru şansınız olmayabilir. öncelikle o kadroların şartlarını iyice bir okuyunuz. yani adalet meslek lisesi mezunu olma şartı büyük ihtimalle aranıyordur.
merkezi yerleştirme yapılıyor. il il puana bakılmıyor. tercih kakkı 15 taneydi yanlış hatırlamıyorsam.