PirMuhammed adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
bir defa genel lise mezunuysanız adalet bakanlığı'nın kadroları için başvuru şansınız olmayabilir. öncelikle o kadroların şartlarını iyice bir okuyunuz. yani adalet meslek lisesi mezunu olma şartı büyük ihtimalle aranıyordur.

merkezi yerleştirme yapılıyor. il il puana bakılmıyor. tercih kakkı 15 taneydi yanlış hatırlamıyorsam.
Ben meslek lisesiyim zaten hocam..

Kanunlarıda okudum.. Kazai Rüşt belgemde var zaten..
Tercih hakkı konusunda sıkıntılarım var onu tam anlamıyla nerelerden öğrenebiliriz ki.

Yani şuan Silivri Ceza evini tercih edeceğim, Aynı zamanda İzmir Ceza evini de tercih edebilir miyim? O önemli ..