• 03-01-2011, 22:49:21
    #10
    Üyeliği durduruldu
    En düşük kaç puana kadar alırlar?
  • 04-01-2011, 13:30:27
    #11
    Üyeliği durduruldu
    leonitef adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    En düşük kaç puana kadar alırlar?
    +70 hocam.. Zaten buralarda torpil geçer çoğunlukla.. benden duymuş gibi olmayında..
  • 04-01-2011, 13:34:38
    #12
    Üyeliği durduruldu
    Bu arada bir kaç öğrendiğim bilgi paylaşayım.

    Gardiyanlık için A kentine başvuracaksanız başvuruyu oraya gidip yapacaksınız. Aynı zamanda B kentindeki gardiyanlık yani infaz ve koruma memurluğu için B kentine başvuramayacaksınız. Aynı şekilde, Aynı iş için farklı yerlere müracaat yok.

    Yeni düzenleme ile
    Katip olmak isteyenler;
    -MEB onaylı bilgisayar sertifikası gerekiyor.
    veya ticaret meslek lisesi pc bölümü , adalet meslek lisesi felan mezunuysanız bilgisayar dersi aldığınıza dair diplomanızda yazması veya ayrıyetten o kağıdın alınması yeterli.. Yada bu okulların herhangi birinde okuyorsanız yine sertifikaya ihtiyacınız yok..
    Yani sertifika peşinde koşmaya gerek yok.
  • 04-01-2011, 16:12:41
    #13
    Bende katipliği düşünüyorum.Klavyeyi geçerim ama mülakatta ne soruyolar hiç bir bilgim yok
  • 04-01-2011, 19:53:06
    #14
    Üyeliği durduruldu
    MoRaLiTe adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Bende katipliği düşünüyorum.Klavyeyi geçerim ama mülakatta ne soruyolar hiç bir bilgim yok
    Mülakat konuları zaten yazıyor ne soracakları.. eğer biraz araştırırsanız görebilirsiniz google'da.

    Katiplik için bilgisayar bölüm mezunu veya adalet meslek lisesi mezunu veya Meb onaylı bilgisayar sertifikası gerekmektedir.