Merhaba saygıdeğer r10 üyeleri..

Ortaöğretim kpss sınavına girdim. Sonucuma göre tercih yapacağımda adalet bakanlığı 10bin kadro açmış
  • biz bunların kaç tanesine tercih yapabiliyoruz acaba tercih hakkı ne kadar?
  • Merkezi puan sistemi mi uygulanıyor yoksa İl il mi başvuru yapıyoruz?
Aydınlatırsanız sevinirim..