• 29-12-2010, 22:22:40
    #1
    Kimlik doğrulama veya yönetimden onay bekliyor.
    belki aramizda benim gibi köpek sevenler vardir. yavru köpek besleyenlere sorum olacakti. ben Labrador yavru köpek aldim. 10 haftalik.

    simdi ben ismini cagiriyorum pek anlamiyor galiba onun o ismi oldugunu. anlamasi icin ne yapabilirim ?

    otur , kalk , gel kelimeleri nasil ögretebilirim en hizli bir sekilde acaba ? beni dinlemesini istiyorum.

    köpek zinciri aldim , takmaya alisik olmadigi icin pek gelmek istemiyor zincir ile. nasil alistirayim. pek cekmek istemiyorum acitirim diye

    son olarak gece , odasina kapatip gidiyorum. ve cok üzülüyor agliyor ama necbur orda yatmasi lazim evde yatamaz. zamanla alisir dedi bana sahibi ama cok üzülüyorum o sesi duyunca sonra susuyor.

    köpek 2 gün oldu alali.

  • 29-12-2010, 22:27:53
    #2
    Bir tecrübem yok hocam ama Pavlovn köpeğindeki mantığını kullanabilirsiniz Çok da tatlı duruyor hocam, umarım ilerde zor durumda falan kalıp da köpeği başıboş sokağa bırakmazsınız, artık o da aileden oldu iyi bakın ona (:
  • 29-12-2010, 22:42:17
    #3
    loperselim adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Bir tecrübem yok hocam ama Pavlovn köpeğindeki mantığını kullanabilirsiniz Çok da tatlı duruyor hocam, umarım ilerde zor durumda falan kalıp da köpeği başıboş sokağa bırakmazsınız, artık o da aileden oldu iyi bakın ona (:
    yok artik sokaga birakmam. köpekleri cocuklugumdan beri seviyorum. bi isi severek yaparsan , zor olmazda ama en basit nasil ögretebilecegini anlatacak biri varsa cok sevinirim. sabah 6da kalkiyor yav bende 7 de kalkip yemeni verip disari cikariyorum wc isini yapiyor. bak ona alisti yuvasina yapmaz. seslenir.. zahmetli is köpek bakmak.

    ayrica tesekkür ederim. adi KanKa
  • 29-12-2010, 22:46:20
    #4
    Üyeliği durduruldu
    Yavru köpekler biraz uğraştırırlar bende boxer vardı karanlık bir odaya koymuştum sabaha kadar ağlamıştı sonradan bağırınca sustu işiniz zor , kolay gele
  • 29-12-2010, 23:04:59
    #5
    İsmini duydukça o isme alışır.
    Eğitim içinde ödül bisküvileri oluyor onlardan alıp dediğinizi uyguladığında verebilirsiniz.Ben o şekilde öğretmiştim otur-kalk-gel komutlarını.
    Tasmaya şimdi alıştırmazsanız ileride çok zorluk çekersiniz.
    Siz yanından gidince ağlıyorsa, kullanıpta yıkamadığınız bir eşyanızı yanında bırakmayı deneyin yada radio gibi ufak birşey olursa yanında sesi çıkmaz.
  • 30-12-2010, 04:10:44
    #6
    hocam daha yolun çok başındasınız ama inşallah sabırlı çıkarsınız.

    benimde 2 tane köpeğim vardı ordan edindiğim bilgileri size aktarayım

    yalnız bir odaya koyduğunuzda annesi olmadığı için hep ağlayacaktır.siz eğer ağlamasın yanında durayım yada gelsin bir günlük burda yatsın derseniz sizden yüz bulacaktır yarında aynısını yapacaktır. Köpek eğitmek kolay birşey değil ama zamanla bazı şeyleri anlayabilirsiniz. eğer ayrı odada kalıcak diyorsanız onun ağladığına aldırış etmeyiniz daha sonra zamanla alışacaktır. Mama saatlerine ve tuvaletlerine saatlerine özen gösteriniz. Mama yedirdikten yarım saat sonra dışarıya çıkartırsanız tuvaletini dışarda yapmış olur ve zamanla öyle alışır evde yapmaz mama yedikden sonra hemen dışarıyı isteyecektir. İsim konusuna fazla takılma oyun oynadıkca size alıştıkca öğrenicektir ismini eğitime ise 6 aylık olmadan başlamayın çünki 6 ay olmadan ne öğrenirse unutacaktır. 6 aylıkdan sonraki eğitimlerde daha fazla başarı elde edebilirsiniz

    ve mutlaka veteriner kontrolünü sıkı tutup aşılarını yaptırmalısın.

    Kolay gelsin
  • 30-12-2010, 09:10:55
    #7
    Üyeliği durduruldu
    CyberMaFia adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    hocam daha yolun çok başındasınız ama inşallah sabırlı çıkarsınız.

    benimde 2 tane köpeğim vardı ordan edindiğim bilgileri size aktarayım

    yalnız bir odaya koyduğunuzda annesi olmadığı için hep ağlayacaktır.siz eğer ağlamasın yanında durayım yada gelsin bir günlük burda yatsın derseniz sizden yüz bulacaktır yarında aynısını yapacaktır. Köpek eğitmek kolay birşey değil ama zamanla bazı şeyleri anlayabilirsiniz. eğer ayrı odada kalıcak diyorsanız onun ağladığına aldırış etmeyiniz daha sonra zamanla alışacaktır. Mama saatlerine ve tuvaletlerine saatlerine özen gösteriniz. Mama yedirdikten yarım saat sonra dışarıya çıkartırsanız tuvaletini dışarda yapmış olur ve zamanla öyle alışır evde yapmaz mama yedikden sonra hemen dışarıyı isteyecektir. İsim konusuna fazla takılma oyun oynadıkca size alıştıkca öğrenicektir ismini eğitime ise 6 aylık olmadan başlamayın çünki 6 ay olmadan ne öğrenirse unutacaktır. 6 aylıkdan sonraki eğitimlerde daha fazla başarı elde edebilirsiniz

    ve mutlaka veteriner kontrolünü sıkı tutup aşılarını yaptırmalısın.

    Kolay gelsin
    + Olarak.

    Bi Kaç Tane Şu Kemikten ; http://www.hepsiburada.com/liste/cig...oryId=24001767

    Ödül Bisküvisi ; http://www.hepsiburada.com/liste/dep...4001656&page=1

    Özellikle Bu Bisküviden 2-3 Paket Almanı Tavsiye Ederim ;

    http://www.hepsiburada.com/Liste/whi...oryId=24001656

    Kesinlikle Ve Kesinlikle Hiç Yaptıramadığım Hareketi Bu Bisküviyle 1 Haftada Öğrettim.

    Otur & Kalk & Yat Gibi..

    Fakat Günde 3 Kere Verin Mamayı Fazla Verirseniz Ondan Başkasını Yemez.. ( :

    Havlama Konusuna Gelince.

    O Her Havladığında Yanına Giderseniz Zaten Hep Havlar , Her Havladığında Sizin Geleceğinizi Hesap Eder.

    Daha 2 Gün Olmuş..

    Bu İş Biraz Sabır İster. Belki Geldiği Ortamı Yadırgamış Olabilir Ama 1 & 2 Haftaya Alışır.

    Arkadaşında Dediği Gibi , Mama Verdikten Sonra Dışkısını Yapana Kadar Gezdiriniz..

    O Zaman Tuvalet Eğitiminide Vermiş Olursunuz..

    Kolay Gelsin..
  • 30-12-2010, 12:09:55
    #8
    Euro38 adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    + Olarak.

    Bi Kaç Tane Şu Kemikten ; http://www.hepsiburada.com/liste/cig...oryId=24001767

    Ödül Bisküvisi ; http://www.hepsiburada.com/liste/dep...4001656&page=1

    Özellikle Bu Bisküviden 2-3 Paket Almanı Tavsiye Ederim ;

    http://www.hepsiburada.com/Liste/whi...oryId=24001656

    Kesinlikle Ve Kesinlikle Hiç Yaptıramadığım Hareketi Bu Bisküviyle 1 Haftada Öğrettim.

    Otur & Kalk & Yat Gibi..

    Fakat Günde 3 Kere Verin Mamayı Fazla Verirseniz Ondan Başkasını Yemez.. ( :

    Havlama Konusuna Gelince.

    O Her Havladığında Yanına Giderseniz Zaten Hep Havlar , Her Havladığında Sizin Geleceğinizi Hesap Eder.

    Daha 2 Gün Olmuş..

    Bu İş Biraz Sabır İster. Belki Geldiği Ortamı Yadırgamış Olabilir Ama 1 & 2 Haftaya Alışır.

    Arkadaşında Dediği Gibi , Mama Verdikten Sonra Dışkısını Yapana Kadar Gezdiriniz..

    O Zaman Tuvalet Eğitiminide Vermiş Olursunuz..

    Kolay Gelsin..
    CyberMaFia adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    hocam daha yolun çok başındasınız ama inşallah sabırlı çıkarsınız.

    benimde 2 tane köpeğim vardı ordan edindiğim bilgileri size aktarayım

    yalnız bir odaya koyduğunuzda annesi olmadığı için hep ağlayacaktır.siz eğer ağlamasın yanında durayım yada gelsin bir günlük burda yatsın derseniz sizden yüz bulacaktır yarında aynısını yapacaktır. Köpek eğitmek kolay birşey değil ama zamanla bazı şeyleri anlayabilirsiniz. eğer ayrı odada kalıcak diyorsanız onun ağladığına aldırış etmeyiniz daha sonra zamanla alışacaktır. Mama saatlerine ve tuvaletlerine saatlerine özen gösteriniz. Mama yedirdikten yarım saat sonra dışarıya çıkartırsanız tuvaletini dışarda yapmış olur ve zamanla öyle alışır evde yapmaz mama yedikden sonra hemen dışarıyı isteyecektir. İsim konusuna fazla takılma oyun oynadıkca size alıştıkca öğrenicektir ismini eğitime ise 6 aylık olmadan başlamayın çünki 6 ay olmadan ne öğrenirse unutacaktır. 6 aylıkdan sonraki eğitimlerde daha fazla başarı elde edebilirsiniz

    ve mutlaka veteriner kontrolünü sıkı tutup aşılarını yaptırmalısın.

    Kolay gelsin
    cok tesekkür ederim. tuvalet sorunumuz yok. odasina yapmiyor. ona alisti tuvaleti geldiginde havliyor bende anliyorum disari cikiyoruz disarda hallediyor.

    bunu bende dün almistim bi paket deneme amacli sansa bak.
    http://www.hepsiburada.com/Liste/whi...oryId=24001656

    sevdi , yiyor. günde kactane ödüllendirmek gerek fazla vermiyelim bide bundan ?

    3 kere yemek yiyor. sabah 7 de öglen 12 de aksam 16:00 da.

    veteriner kontrolu saten , 2 asisi var , 15.01.2011 tekrar gidecekmis.

    yani simdi ögretirsem unuturmu herseyi ? 6 ay olmasinimi beklemek gerekiyor ? ilk defa duydum.
  • 31-12-2010, 12:28:06
    #9
    Eğitimi unutmamasının yaşı yok komutları 1-2 ay tekrarlamazsan 5 yaşındada olsa unutur.Bende yaptım o hatayı tekrarlamadıklarımın hepsini unuttu ama anlaması için 1-2 ay daha sabredin şimdi zor öğrenir dikkati dağınıktır çişini kakasını öğrensin yeter 1-2 ay.
    Ağlama sorunu her köpekte var hemen geçmez gece 4-5 e kadar evdekileri kaldırmasın diye yanında nöbet tuttuğum günler oldu gündüz yatar gece coşardı hep ama geçecek hepsi 5-6 aylık olunca sizi anlamaya başlar benimki kendiliğinden artık ağlamaması gerektiğini öğrendi ama hiç havlamazdı kapıya vururdu
    En büyük sorunu etrafı kemirmesi ne eşyalarım gitti tecrübesizlikten zamanında kaldırmadığım için.Sürekli yanımda olunca büyüdüğünü anlayamadım dolabın üstüne koyardım çoğu eşyayı boyu yetmediği için ama büyüyünce 1 gün hepsini aşşağı indirdi onları iyi hesaplayın 7-8 aylıktan sonra sakin olur biraz daha 1-1.5 yaşından sonrada tam bi köpek olur artık.
    Sağlıkla büyür inşallah.