simdi ben ismini cagiriyorum pek anlamiyor galiba onun o ismi oldugunu. anlamasi icin ne yapabilirim ?
otur , kalk , gel kelimeleri nasil ögretebilirim en hizli bir sekilde acaba ? beni dinlemesini istiyorum.
köpek zinciri aldim , takmaya alisik olmadigi icin pek gelmek istemiyor zincir ile. nasil alistirayim. pek cekmek istemiyorum acitirim diye
son olarak gece , odasina kapatip gidiyorum. ve cok üzülüyor agliyor
ama necbur orda yatmasi lazim evde yatamaz.
zamanla alisir dedi bana sahibi ama cok üzülüyorum o sesi duyunca
sonra susuyor.köpek 2 gün oldu alali.
Çok da tatlı duruyor hocam, umarım ilerde zor durumda falan kalıp da köpeği başıboş sokağa bırakmazsınız, artık o da aileden oldu iyi bakın ona (:
bende 7 de kalkip yemeni verip disari cikariyorum wc isini yapiyor. bak ona alisti
yuvasina yapmaz. seslenir.. zahmetli is köpek bakmak.
ordan edindiğim bilgileri size aktarayım