belki aramizda benim gibi köpek sevenler vardir. yavru köpek besleyenlere sorum olacakti. ben Labrador yavru köpek aldim. 10 haftalik.
simdi ben ismini cagiriyorum pek anlamiyor galiba onun o ismi oldugunu. anlamasi icin ne yapabilirim ?
otur , kalk , gel kelimeleri nasil ögretebilirim en hizli bir sekilde acaba ? beni dinlemesini istiyorum.
köpek zinciri aldim , takmaya alisik olmadigi icin pek gelmek istemiyor zincir ile. nasil alistirayim. pek cekmek istemiyorum acitirim diye
son olarak gece , odasina kapatip gidiyorum. ve cok üzülüyor agliyor

ama necbur orda yatmasi lazim evde yatamaz.

zamanla alisir dedi bana sahibi ama cok üzülüyorum o sesi duyunca

sonra susuyor.
köpek 2 gün oldu alali.