belki aramizda benim gibi köpek sevenler vardir. yavru köpek besleyenlere sorum olacakti. ben Labrador yavru köpek aldim. 10 haftalik.

simdi ben ismini cagiriyorum pek anlamiyor galiba onun o ismi oldugunu. anlamasi icin ne yapabilirim ?

otur , kalk , gel kelimeleri nasil ögretebilirim en hizli bir sekilde acaba ? beni dinlemesini istiyorum.

köpek zinciri aldim , takmaya alisik olmadigi icin pek gelmek istemiyor zincir ile. nasil alistirayim. pek cekmek istemiyorum acitirim diye

son olarak gece , odasina kapatip gidiyorum. ve cok üzülüyor agliyor ama necbur orda yatmasi lazim evde yatamaz. zamanla alisir dedi bana sahibi ama cok üzülüyorum o sesi duyunca sonra susuyor.

köpek 2 gün oldu alali.