Bir tecrübem yok hocam ama Pavlovn köpeğindeki mantığını kullanabilirsiniz Çok da tatlı duruyor hocam, umarım ilerde zor durumda falan kalıp da köpeği başıboş sokağa bırakmazsınız, artık o da aileden oldu iyi bakın ona (: