Euro38 adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
+ Olarak.

Bi Kaç Tane Şu Kemikten ; http://www.hepsiburada.com/liste/cig...oryId=24001767

Ödül Bisküvisi ; http://www.hepsiburada.com/liste/dep...4001656&page=1

Özellikle Bu Bisküviden 2-3 Paket Almanı Tavsiye Ederim ;

http://www.hepsiburada.com/Liste/whi...oryId=24001656

Kesinlikle Ve Kesinlikle Hiç Yaptıramadığım Hareketi Bu Bisküviyle 1 Haftada Öğrettim.

Otur & Kalk & Yat Gibi..

Fakat Günde 3 Kere Verin Mamayı Fazla Verirseniz Ondan Başkasını Yemez.. ( :

Havlama Konusuna Gelince.

O Her Havladığında Yanına Giderseniz Zaten Hep Havlar , Her Havladığında Sizin Geleceğinizi Hesap Eder.

Daha 2 Gün Olmuş..

Bu İş Biraz Sabır İster. Belki Geldiği Ortamı Yadırgamış Olabilir Ama 1 & 2 Haftaya Alışır.

Arkadaşında Dediği Gibi , Mama Verdikten Sonra Dışkısını Yapana Kadar Gezdiriniz..

O Zaman Tuvalet Eğitiminide Vermiş Olursunuz..

Kolay Gelsin..
CyberMaFia adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
hocam daha yolun çok başındasınız ama inşallah sabırlı çıkarsınız.

benimde 2 tane köpeğim vardı ordan edindiğim bilgileri size aktarayım

yalnız bir odaya koyduğunuzda annesi olmadığı için hep ağlayacaktır.siz eğer ağlamasın yanında durayım yada gelsin bir günlük burda yatsın derseniz sizden yüz bulacaktır yarında aynısını yapacaktır. Köpek eğitmek kolay birşey değil ama zamanla bazı şeyleri anlayabilirsiniz. eğer ayrı odada kalıcak diyorsanız onun ağladığına aldırış etmeyiniz daha sonra zamanla alışacaktır. Mama saatlerine ve tuvaletlerine saatlerine özen gösteriniz. Mama yedirdikten yarım saat sonra dışarıya çıkartırsanız tuvaletini dışarda yapmış olur ve zamanla öyle alışır evde yapmaz mama yedikden sonra hemen dışarıyı isteyecektir. İsim konusuna fazla takılma oyun oynadıkca size alıştıkca öğrenicektir ismini eğitime ise 6 aylık olmadan başlamayın çünki 6 ay olmadan ne öğrenirse unutacaktır. 6 aylıkdan sonraki eğitimlerde daha fazla başarı elde edebilirsiniz

ve mutlaka veteriner kontrolünü sıkı tutup aşılarını yaptırmalısın.

Kolay gelsin
cok tesekkür ederim. tuvalet sorunumuz yok. odasina yapmiyor. ona alisti tuvaleti geldiginde havliyor bende anliyorum disari cikiyoruz disarda hallediyor.

bunu bende dün almistim bi paket deneme amacli sansa bak.
http://www.hepsiburada.com/Liste/whi...oryId=24001656

sevdi , yiyor. günde kactane ödüllendirmek gerek fazla vermiyelim bide bundan ?

3 kere yemek yiyor. sabah 7 de öglen 12 de aksam 16:00 da.

veteriner kontrolu saten , 2 asisi var , 15.01.2011 tekrar gidecekmis.

yani simdi ögretirsem unuturmu herseyi ? 6 ay olmasinimi beklemek gerekiyor ? ilk defa duydum.