hocam daha yolun çok başındasınız ama inşallah sabırlı çıkarsınız.

benimde 2 tane köpeğim vardı ordan edindiğim bilgileri size aktarayım

yalnız bir odaya koyduğunuzda annesi olmadığı için hep ağlayacaktır.siz eğer ağlamasın yanında durayım yada gelsin bir günlük burda yatsın derseniz sizden yüz bulacaktır yarında aynısını yapacaktır. Köpek eğitmek kolay birşey değil ama zamanla bazı şeyleri anlayabilirsiniz. eğer ayrı odada kalıcak diyorsanız onun ağladığına aldırış etmeyiniz daha sonra zamanla alışacaktır. Mama saatlerine ve tuvaletlerine saatlerine özen gösteriniz. Mama yedirdikten yarım saat sonra dışarıya çıkartırsanız tuvaletini dışarda yapmış olur ve zamanla öyle alışır evde yapmaz mama yedikden sonra hemen dışarıyı isteyecektir. İsim konusuna fazla takılma oyun oynadıkca size alıştıkca öğrenicektir ismini eğitime ise 6 aylık olmadan başlamayın çünki 6 ay olmadan ne öğrenirse unutacaktır. 6 aylıkdan sonraki eğitimlerde daha fazla başarı elde edebilirsiniz

ve mutlaka veteriner kontrolünü sıkı tutup aşılarını yaptırmalısın.

Kolay gelsin