loperselim adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
Bir tecrübem yok hocam ama Pavlovn köpeğindeki mantığını kullanabilirsiniz Çok da tatlı duruyor hocam, umarım ilerde zor durumda falan kalıp da köpeği başıboş sokağa bırakmazsınız, artık o da aileden oldu iyi bakın ona (:
yok artik sokaga birakmam. köpekleri cocuklugumdan beri seviyorum. bi isi severek yaparsan , zor olmazda ama en basit nasil ögretebilecegini anlatacak biri varsa cok sevinirim. sabah 6da kalkiyor yav bende 7 de kalkip yemeni verip disari cikariyorum wc isini yapiyor. bak ona alisti yuvasina yapmaz. seslenir.. zahmetli is köpek bakmak.

ayrica tesekkür ederim. adi KanKa