• 23-12-2010, 16:47:04
    #1
    Bizim yurtta internet var Bizde internete giriyoruz. tabi olay bu değil...


    Yurtta bir kaç arkadaş laptopu ile XXXX sitelere girdiğini müdür duyunca ne yazıkki nete çocuk girdi.

    En bastinden dzi sitesine bile giremiyoruz.

    Çoğu siteye giremiyorum nasıl bunu düzeltebilirim

  • 23-12-2010, 17:36:05
    #2
    töbe töbe
  • 23-12-2010, 17:40:03
    #3
    proxy kullanmayı denedınızmı
  • 23-12-2010, 18:18:05
    #4
    Proxy felan denemedim de

    Böyle bir şey sormam illegale giriyormu onuda bilmiyorum
  • 23-12-2010, 18:20:06
    #5
    Üyeliği durduruldu
    nette çocuk var porta tanımlıdır size statik bir ip tahsis eder aylık fiyatı 3 TL dir işyeri yada hat sahibi onay vermeden iptal olmaz
  • 23-12-2010, 18:31:34
    #6
    Strik3r adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    proxy kullanmayı denedınızmı
    Proxy ile giriyorda.

    Ben direk girmek istiyorum
  • 23-12-2010, 19:16:58
    #7
    DNS etki eder mi ki
  • 23-12-2010, 19:29:01
    #8
    nightclub adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    DNS etki eder mi ki
    4.2.2.1
    4.2.2.2 işe yaramadı
  • 23-12-2010, 19:45:06
    #9
    Arkadaşlar bilgisi olan yok mu

    Proxy haricinde giremiyorum

    Windowsun host dosyası vardı oralardan felan yapılamaz mı?