Konu
Nette çocuk var ! - çoğu siteye giremiyoruz,
23-12-2010, 18:31:34
#6
ByMaDaK
Strik3r adlı üyeden alıntı:
mesajı görüntüle
proxy kullanmayı denedınızmı
Proxy ile giriyorda.
Ben direk girmek istiyorum