• 23-12-2010, 22:52:23
    #19
    Allah analı babalı büyütsün:=)
  • 24-12-2010, 00:23:16
    #20
    Burti adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    yahu kaç yaşında adamlarsınız +18 girişe nasıl izin verilmiyor anlamadım ne gereksiz bir uygulama
    20+

    cemaat yurdu

    neyse fazla ayrıntıya girmeyelim
  • 24-12-2010, 02:40:28
    #21
    Kungiman adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Allah analı babalı büyütsün:=)
    Amin

    ByMaDaK adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    20+

    cemaat yurdu

    neyse fazla ayrıntıya girmeyelim
    Bosyere yurdu 3tl masrafa sokmuslar
  • 31-12-2010, 16:33:04
    #22
    Üyeliği durduruldu
    3tl masraf
  • 31-12-2010, 18:31:56
    #23
    Üyeliği durduruldu
    ByMaDaK adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    hot shield ile sorun düzeldi.
    hot sheild ile kapalı ttnet (borç) bile geçebilyosun.
  • 31-12-2010, 18:49:27
    #24
    weStarz adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    hot sheild ile kapalı ttnet (borç) bile geçebilyosun.
    bunu az kişinin bildiğini düşünüyordum
  • 31-12-2010, 18:51:20
    #25
    weStarz adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    hot sheild ile kapalı ttnet (borç) bile geçebilyosun.
    dediğinizi anlamadım

    tamam artık çocuk felan kalmadı kaldırdılar
  • 31-12-2010, 18:52:45
    #26
    ByMaDaK adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    tamam artık çocuk felan kalmadı kaldırdılar
    Anlamışlar yani çocuk olmadığını ehehe
  • 31-12-2010, 19:43:03
    #27
    Üyeliği durduruldu
    ByMaDaK adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    dediğinizi anlamadım

    tamam artık çocuk felan kalmadı kaldırdılar
    mesela ttnet te borçdan dolayı kaapnıyor netininiz host sheild ile nete girebiliyorsunuz yine