Konu
Nette çocuk var ! - çoğu siteye giremiyoruz,
24-12-2010, 00:23:16
#20
ByMaDaK
Burti adlı üyeden alıntı:
mesajı görüntüle
yahu kaç yaşında adamlarsınız +18 girişe nasıl izin verilmiyor anlamadım ne gereksiz bir uygulama
20+
cemaat yurdu
neyse fazla ayrıntıya girmeyelim