Nette çocuk var ! - çoğu siteye giremiyoruz, - Sayfa 4 - R10.net
0
Giriş Yap
Kayıt Ol
Nette çocuk var ! - çoğu siteye giremiyoruz,
32
●
2.208
R10.net
Gündem & Off-Topic
Off-Topic
Nette çocuk var ! - çoğu siteye giremiyoruz,
1
2
3
4
31-12-2010, 19:46:59
#28
Yatirim
weStarz adlı üyeden alıntı:
mesajı görüntüle
mesela ttnet te borçdan dolayı kaapnıyor netininiz host sheild ile nete girebiliyorsunuz yine
ciddenmi
31-12-2010, 19:48:04
#29
HaB
Line adlı üyeden alıntı:
mesajı görüntüle
http://www.gezginler.net/modules/myd...asurf&lid=6729
Şu programcık işe yarar belki.
okulda gezginleri bile açmıyo diğer sitelerden indiroym ultrasurf u calıstırmıyo cozum yolu bılen varmı
31-12-2010, 19:58:17
#30
inforesim
Yatirim adlı üyeden alıntı:
mesajı görüntüle
ciddenmi
Evet hatta bi abi anlatıyordu, Sadece telefon hattının olması yeterliymiş.
31-12-2010, 20:26:50
#31
Cycl0ne
inforesim adlı üyeden alıntı:
mesajı görüntüle
Evet hatta bi abi anlatıyordu, Sadece telefon hattının olması yeterliymiş.
sinyal olması gerekiyor
hot shield muhabbetini bilmiyordum duyduğum iyi oldu (:
31-12-2010, 22:44:29
#32
Yatirim
Birisi o zaman net bağlantısını şimdik kessin.
Kullansın olacak mı
01-01-2011, 17:12:43
#33
Mrpck0pat
Hiçbirşey işe yaramiyor kardeşim benim başimada cok geldi , babamın kimlik bilgileri ile actiriyordum,peder ertesi gün kapatiyordu tekrar
1
2
3
4
×
Beğeniler
×
Değerlendirmeler