Konu
Nette çocuk var ! - çoğu siteye giremiyoruz,
23-12-2010, 19:45:06
#9
ByMaDaK
Arkadaşlar bilgisi olan yok mu
Proxy haricinde giremiyorum
Windowsun host dosyası vardı oralardan felan yapılamaz mı?