Konu
Nette çocuk var ! - çoğu siteye giremiyoruz,
23-12-2010, 19:29:01
#8
ByMaDaK
nightclub adlı üyeden alıntı:
mesajı görüntüle
DNS etki eder mi ki
4.2.2.1
4.2.2.2 işe yaramadı