• 10-11-2010, 09:48:34
    #55
    Çok teşekkür ederim, Atamızı saygıyla anıyoruz.
  • 10-11-2010, 09:52:58
    #56
    Teşekkürler Space kardeşimize.
  • 10-11-2010, 09:56:55
    #57
    Güzel ve anlamlı bir konu, sadece avatar olarak değil her türlü saygımızı, minnetimizi gösterebiliriz Yüce Önder'imize. Atam İzindeyiz...
  • 10-11-2010, 10:04:08
    #58
    Ellerine sağlık çok sağol
  • 10-11-2010, 10:46:00
    #59
    Hepinize teşekkür ederim arkadaşlar
  • 10-11-2010, 11:33:10
    #60
    Eline sağlık kardeş..
  • 10-11-2010, 12:13:20
    #61
    Sağlam çalışmalar güzel paylaşım
  • 10-11-2010, 12:41:22
    #62
    Üyeliği durduruldu
    her zaman kardeşim..
  • 10-11-2010, 13:11:49
    #63
    Üyeliği durduruldu
    süper olmuş eline sağlık face ve siteme ekliyorum