• 09-11-2010, 17:37:38
    #10
    Eline sağlık, teşekkürler.
  • 09-11-2010, 17:57:21
    #11
    on numara olmuş imzayı da kullanmak isterdim ama malesef silver resim ekliyemiyor yav
  • 09-11-2010, 18:09:01
    #12
    imzada olmuyor avatarda
  • 09-11-2010, 18:09:56
    #13
    güzel düşünce, güzel paylaşım 2 dakika sonra imzam da yer alacak. Sağol Umut...
  • 09-11-2010, 18:11:31
    #14
    Eline, Emeğine ve Düşüncene Sağlık Hocam. Her Daim Hep Destek, Tam Destek.
  • 09-11-2010, 18:13:28
    #15
    Muzaffer01 adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    imzada olmuyor avatarda
    Emin misiniz? Tekrar deneyin lütfen
  • 09-11-2010, 18:17:11
    #16
    Kimlik doğrulama veya yönetimden onay bekliyor.
    Ellerinize sağlık,Duyarlılığınız için sağolun,Teşekkürler.
  • 09-11-2010, 18:19:30
    #17
    osmanpasa adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Ellerinize sağlık,Duyarlılığınız için sağolun,Teşekkürler.
    Ben teşekkür ederim
  • 09-11-2010, 18:19:37
    #18
    eline sağlık