• 09-11-2010, 23:15:43
    #37
    Bu kadar mıyız?
  • 10-11-2010, 00:03:04
    #38
    qLd
    Misafir
    bende koydum avatarı. tşkler ayrıca sitemin logosunuda değiştiricem az sonra.
  • 10-11-2010, 00:36:22
    #39
    ellerine sağlık
  • 10-11-2010, 00:36:48
    #40
    Duyarlı arkadaşlara teşekkür ederim, kullanan kişiler konuya yazarsa konu up'lanmış olur daha çok üyeye ulaşabiliriz
  • 10-11-2010, 00:38:25
    #41
    Üyeliği durduruldu
    hemen ekliyorum avatarıma
  • 10-11-2010, 00:40:23
    #42
    Konudaki duyarlılık beni gerçekten duygulandırdı diyebilirim, ileti sahiplerinin hepsinin avatarı aynı. Atatürk sevgisi
  • 10-11-2010, 00:46:11
    #43
    Üyeliği durduruldu
    Atatürk ü seviyouz ...
  • 10-11-2010, 00:48:20
    #44
    "Ey yükselen yeni nesil, istikbal sizindir.
    Cumhuriyet'i biz kurduk, O'nu yükseltecek ve sürdürecek sizlersiniz."
    M.K.Atatürk
  • 10-11-2010, 01:16:56
    #45
    eline sağlık hocam gerçekten güzel düşünmüşsün