• 09-11-2010, 18:25:13
    #19
    f1squad adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    eline sağlık
    Rica ederim, konuyu sürekli upluyorum(her ne kadar sabit olsada) kusura bakmayın
  • 09-11-2010, 18:56:22
    #20
    nasılım

    teşekkürler
  • 09-11-2010, 19:03:51
    #21
    teşekkürler arkadaşım güzel çalışma olmuş
  • 09-11-2010, 19:46:39
    #22
    Duyarlılığınız için ben teşekkür ediyorum arkadaşlar
  • 09-11-2010, 19:51:25
    #23
    Saygıyla anıyoruz.
  • 09-11-2010, 19:53:57
    #24
    Üyeliği durduruldu
    Teşekkürler
  • 09-11-2010, 20:00:13
    #25
    Teşekkürler.
  • 09-11-2010, 20:16:24
    #26
    Düşünce ve emeğiniz için teşekkürler, duyarlı yoldaşlarımızı görmek güzel.
  • 09-11-2010, 21:04:02
    #27
    Kimlik doğrulama veya yönetimden onay bekliyor.
    ekledim