• 09-11-2010, 21:27:32
    #28
    Keşke Atamızı Herzaman Hatırlasak, Hatırlatsak!
  • 09-11-2010, 21:33:26
    #29
    Duyarlılığınızdan ötürü hepinizi kutluyorum, tüm üyelere ulaşabilsek...
  • 09-11-2010, 22:13:26
    #30
    Eline sağlık Space.
    bende aldım avatarı.
  • 09-11-2010, 22:40:05
    #31
    Anybody adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Eline sağlık Space.
    bende aldım avatarı.
    Rica ederim
  • 09-11-2010, 22:42:16
    #32
    Umut bu memleket için yaptığın en hayırlı iş budur herhalde eline emeğine sağlık.
  • 09-11-2010, 22:43:04
    #33
    Üyeliği durduruldu
    Teşekkürler
  • 09-11-2010, 22:53:53
    #34
    Agoge adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Umut bu memleket için yaptığın en hayırlı iş budur herhalde eline emeğine sağlık.
    2.si yolda Herşey ATAM için
  • 09-11-2010, 22:55:57
    #35
    eline ve yüreğine sağlık.
  • 09-11-2010, 22:58:33
    #36
    Kimlik doğrulama veya yönetimden onay bekliyor.
    Onu arıyoruz