Konu
#R10 "10 Kasım" Avatar ve Banner'ları
10-11-2010, 09:56:55
#57
Cenk
Güzel ve anlamlı bir konu, sadece avatar olarak değil her türlü saygımızı, minnetimizi gösterebiliriz Yüce Önder'imize. Atam İzindeyiz...