• 04-11-2010, 10:36:15
    #1
    Üyeliği durduruldu
    Merhabalar,

    1 aydır sınıfta hoşlandığım bir kız var. Kendisine söyledim bu durumu aynı şekilde oda benden hoşlanıyor. Derslerde göz göze geliyoruz filan buraları çok güzel

    Ancak kısa bir süre önce ben ona açılmadan 1-2 hafta önce sevgilisinden ayrılmış. Facebook'ta hep geçmişe dair, şarkılar, sözler paylaşıyor, yazıyor. Tipik bir kız işte. Küçük İskender'den nefret ettirdi beni...

    Ama dün gece artık dayanamadım. Arkadaşının biri bunun duvarına şöyle yazmıştı; " Şimdi zamanın diğer ucunda Farklı şehirlerde Aynı nefesi solurken Bir birine yasaklanmış İki şehir gibiyiz.. / yani siz "

    Bende bunu görünce patladım doğal olarak. Bana haklısın filan dedi ama abilerim, kardeşlerim ne yaptı, ne etti yine haklı çıktı. Ben anlayamadım nerden girdik nerden çıktık ama şu an haklı olan o?

    Ben ne yapayım şimdi?
  • 04-11-2010, 11:00:02
    #2
    Kardeşlik, günahını almayayım kız arkadaşının ama ben 'artık' kız kısmına güvenmiyorum. (Söz meclisten dışarı)
    Hâla etkisin de sözler videolar vb. paylaşıyorsa bu onun ilgisini çekmek içindir. Ki seninle arkadaşlık kurması bile onun ilgisini çekmek için olabilir (?) Ki dediğin kadarsa kesin öyledir. Arkadaşları bile etkisinde; artık sen pay biç.

    Haklı çıkmasına gelince, genelde zeytinyağı gibi üste çıkmayı severler önerim konuşturtmaman
  • 04-11-2010, 11:07:58
    #3
    Üyeliği durduruldu
    @Ortmdyz

    Kime danışsam " önerim konuşturtmaman " herkes bu fikir de. Ama işte sorular bitmiyor insanın kafasındaki sorular...
  • 04-11-2010, 11:15:02
    #4
    CruelChild adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    @Ortmdyz

    Kime danışsam " önerim konuşturtmaman " herkes bu fikir de. Ama işte sorular bitmiyor insanın kafasındaki sorular...
    Kafanda ki soruları paylaşabilirsen bizimle, cevabını ararız beraber.
    ama 'herkes' bu fikirdeyse kendini değil, karşı cinsini eleştir bence. -Alınmasınlarda- bunların ütopyasında var. Haksızken bile bir bakıyorsun cımbızla sözleri çekip sana sarfediyo.
    Eeee sen ağa ben ağa inekleri kim sağa??? diyerek hatırlatıyorum genelde..
  • 04-11-2010, 12:10:45
    #5
    Kimlik doğrulama veya yönetimden onay bekliyor.
    kız aklından cıkaramamış sabırla beklemen gerek illgisinin üstüne olmasını sağlamaya bak
  • 04-11-2010, 13:20:30
    #6
    Bi kız senin kalbini kırsa bile uzun bi telefon konuşmasının ardından özür dileyen ve affet diyen hep sen olursun (: Neden böyle anlamadım ama kız milleti böyle. Altından girip üstünden çıkıp yine de kendini masum gösterir, seni özür dilemek zorunda bırakır (:
  • 04-11-2010, 14:03:09
    #7
    Üyeliği durduruldu
    teknohaberci adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Bi kız senin kalbini kırsa bile uzun bi telefon konuşmasının ardından özür dileyen ve affet diyen hep sen olursun (: Neden böyle anlamadım ama kız milleti böyle. Altından girip üstünden çıkıp yine de kendini masum gösterir, seni özür dilemek zorunda bırakır (:
    diyosun
  • 04-11-2010, 14:19:17
    #8
    teknohaberci adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Bi kız senin kalbini kırsa bile uzun bi telefon konuşmasının ardından özür dileyen ve affet diyen hep sen olursun (: Neden böyle anlamadım ama kız milleti böyle. Altından girip üstünden çıkıp yine de kendini masum gösterir, seni özür dilemek zorunda bırakır (:
    öyle bişede yok olabilir ama herkez için geçerli değildir.

    kardeş kendini fazla kaptırma çokda üstüne düşme belki eski sevgilisini unutamamıştır. belki eskisini unutmak için seninle sevgili olmuştur. herşey olabilir ona göre
  • 04-11-2010, 14:29:03
    #9
    adamım her zaman o haklıdır bilirim senin sabretmen lazımdır.