Merhabalar,
1 aydır sınıfta hoşlandığım bir kız var. Kendisine söyledim bu durumu aynı şekilde oda benden hoşlanıyor. Derslerde göz göze geliyoruz filan buraları çok güzel
Ancak kısa bir süre önce ben ona açılmadan 1-2 hafta önce sevgilisinden ayrılmış. Facebook'ta hep geçmişe dair, şarkılar, sözler paylaşıyor, yazıyor. Tipik bir kız işte. Küçük İskender'den nefret ettirdi beni...
Ama dün gece artık dayanamadım. Arkadaşının biri bunun duvarına şöyle yazmıştı; " Şimdi zamanın diğer ucunda Farklı şehirlerde Aynı nefesi solurken Bir birine yasaklanmış İki şehir gibiyiz.. / yani siz

"
Bende bunu görünce patladım doğal olarak. Bana haklısın filan dedi ama abilerim, kardeşlerim ne yaptı, ne etti yine haklı çıktı. Ben anlayamadım nerden girdik nerden çıktık ama şu an haklı olan o?
Ben ne yapayım şimdi?