• 04-11-2010, 14:47:26
    #10
    Kız onu unutmak için senle çıkıyor belli. Yüzyüze ciddi şekilde konuş gerekirse ayrıl o cümlenin altında kalma.
  • 04-11-2010, 14:56:05
    #11
    Üyeliği durduruldu
    Rahat olup kafaya takmadığın zaman haklı çıkamayacaktır.
  • 04-11-2010, 20:05:10
    #12
    Üyeliği durduruldu
    Herkese teşekkür ediyorum önerileri için (:
  • 04-11-2010, 20:21:39
    #13
    teknohaberci adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Bi kız senin kalbini kırsa bile uzun bi telefon konuşmasının ardından özür dileyen ve affet diyen hep sen olursun (: Neden böyle anlamadım ama kız milleti böyle. Altından girip üstünden çıkıp yine de kendini masum gösterir, seni özür dilemek zorunda bırakır (:
    Malesef herkeste öyle olmuyor tekno bacı