Bayanlar hep haklı çıkmak zorunda mı?
12
●847
- 04-11-2010, 14:47:26Kız onu unutmak için senle çıkıyor belli. Yüzyüze ciddi şekilde konuş gerekirse ayrıl o cümlenin altında kalma.
- 04-11-2010, 20:21:39Malesef herkeste öyle olmuyor tekno bacıteknohaberci adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle