teknohaberci adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
Bi kız senin kalbini kırsa bile uzun bi telefon konuşmasının ardından özür dileyen ve affet diyen hep sen olursun (: Neden böyle anlamadım ama kız milleti böyle. Altından girip üstünden çıkıp yine de kendini masum gösterir, seni özür dilemek zorunda bırakır (:
diyosun