teknohaberci adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
Bi kız senin kalbini kırsa bile uzun bi telefon konuşmasının ardından özür dileyen ve affet diyen hep sen olursun (: Neden böyle anlamadım ama kız milleti böyle. Altından girip üstünden çıkıp yine de kendini masum gösterir, seni özür dilemek zorunda bırakır (:
öyle bişede yok olabilir ama herkez için geçerli değildir.

kardeş kendini fazla kaptırma çokda üstüne düşme belki eski sevgilisini unutamamıştır. belki eskisini unutmak için seninle sevgili olmuştur. herşey olabilir ona göre