@Ortmdyz
Kime danışsam " önerim konuşturtmaman " herkes bu fikir de. Ama işte sorular bitmiyor insanın kafasındaki sorular...
Kafanda ki soruları paylaşabilirsen bizimle, cevabını ararız beraber.
ama 'herkes' bu fikirdeyse kendini değil, karşı cinsini eleştir bence. -Alınmasınlarda-

bunların ütopyasında var. Haksızken bile bir bakıyorsun cımbızla sözleri çekip sana sarfediyo.
Eeee sen ağa ben ağa inekleri kim sağa???

diyerek hatırlatıyorum genelde..