CruelChild adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
@Ortmdyz

Kime danışsam " önerim konuşturtmaman " herkes bu fikir de. Ama işte sorular bitmiyor insanın kafasındaki sorular...
Kafanda ki soruları paylaşabilirsen bizimle, cevabını ararız beraber.
ama 'herkes' bu fikirdeyse kendini değil, karşı cinsini eleştir bence. -Alınmasınlarda- bunların ütopyasında var. Haksızken bile bir bakıyorsun cımbızla sözleri çekip sana sarfediyo.
Eeee sen ağa ben ağa inekleri kim sağa??? diyerek hatırlatıyorum genelde..