Beyin cerrahisi bakıyor fıtığa. Beyin cerrahına gitmen gerekiyor. Beyin cerrahı tavsiyesine gülen arkadaş, kaç kez bel fıtığı geçirdin sen ?
Bende de var. Söylediğin ağrılı bölge, bende de aynı.. Bende ilerlemiş durumda. Bence en kısa sürede ilgili bölüme gidip muayene ol ve doktor tavsiyesine göre artık ne gerekiyorsa yaparsın.
Bel ağrısı
15
●959
- 26-10-2010, 12:29:37
- 26-10-2010, 12:38:07Üyeliği durduruldubenimki hareket ederken kalkarken felan oluyor eğilirken yürürken ağrımıyor .teknohaberci adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
- 26-10-2010, 13:15:09Benimki ilk oturduğum yerden kalkamamayla başladı. Uzun süre bir yerde oturduğumda kalkarken felaket bir ağrı oluyordu o kısımda. Aklım gidiyordu falan..Ahmet94 adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
Neyse işte, sen doktora gitmeden kesin tanıyı bilemezsin. Belki de farklı bişidir hemen geçer. Önce doktor kardeşim..
Geçmiş olsun. - 26-10-2010, 17:01:44Üyeliği durdurulduhocam size ne dedi acaba? benimle 1e1 aynıya benziyor. yarın randevu alıcam ama bir bilgim olsun.teknohaberci adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
- 26-10-2010, 17:14:22Pek çok tedavi şekli var. Ameliyat zaten artık yok gibi bişi. Sen bi git. Bakalım derecesi ne. Bana doktorumun ne dediği önemli değil, sana senin doktorunun diyeceği şey önemli kardeşim.Ahmet94 adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
Umarım hemen atlatırsın, inşallah fıtık falan değildir. - 26-10-2010, 17:37:10Bunun aynısı bana oldu 3 ayda 4 kez tekrarladı tam geçti derken oturduğum yerden kalkarken aynı acıyı veriyordu banada . Gittim bende doktora film çektiler bilgisayar başında oturuş bozukluğundanmış hergün yapmam hareketler verdi bu kadar.
- 26-10-2010, 19:17:52Üyeliği durduruldugeçti mi tamamen?AtillaOzkan adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle