Benimki ilk oturduğum yerden kalkamamayla başladı. Uzun süre bir yerde oturduğumda kalkarken felaket bir ağrı oluyordu o kısımda. Aklım gidiyordu falan..
Neyse işte, sen doktora gitmeden kesin tanıyı bilemezsin. Belki de farklı bişidir hemen geçer. Önce doktor kardeşim..
Geçmiş olsun.
hocam size ne dedi acaba? benimle 1e1 aynıya benziyor. yarın randevu alıcam ama bir bilgim olsun.