teknohaberci adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
Beyin cerrahisi bakıyor fıtığa. Beyin cerrahına gitmen gerekiyor. Beyin cerrahı tavsiyesine gülen arkadaş, kaç kez bel fıtığı geçirdin sen ?

Bende de var. Söylediğin ağrılı bölge, bende de aynı.. Bende ilerlemiş durumda. Bence en kısa sürede ilgili bölüme gidip muayene ol ve doktor tavsiyesine göre artık ne gerekiyorsa yaparsın.
benimki hareket ederken kalkarken felan oluyor eğilirken yürürken ağrımıyor .