Beyin cerrahisi bakıyor fıtığa. Beyin cerrahına gitmen gerekiyor. Beyin cerrahı tavsiyesine gülen arkadaş, kaç kez bel fıtığı geçirdin sen ?

Bende de var. Söylediğin ağrılı bölge, bende de aynı.. Bende ilerlemiş durumda. Bence en kısa sürede ilgili bölüme gidip muayene ol ve doktor tavsiyesine göre artık ne gerekiyorsa yaparsın.