hocam size ne dedi acaba? benimle 1e1 aynıya benziyor. yarın randevu alıcam ama bir bilgim olsun.
Pek çok tedavi şekli var. Ameliyat zaten artık yok gibi bişi. Sen bi git. Bakalım derecesi ne. Bana doktorumun ne dediği önemli değil, sana senin doktorunun diyeceği şey önemli kardeşim.
Umarım hemen atlatırsın, inşallah fıtık falan değildir.