Ahmet94 adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
benimki hareket ederken kalkarken felan oluyor eğilirken yürürken ağrımıyor .
Benimki ilk oturduğum yerden kalkamamayla başladı. Uzun süre bir yerde oturduğumda kalkarken felaket bir ağrı oluyordu o kısımda. Aklım gidiyordu falan..

Neyse işte, sen doktora gitmeden kesin tanıyı bilemezsin. Belki de farklı bişidir hemen geçer. Önce doktor kardeşim..

Geçmiş olsun.