• 22-10-2010, 21:55:33
    #1
    Bundan yaklaşık 5 ay önce falan evimde kullanıyordum 8mbit 15gb olanı. Ama 15gb tan sonra düşme falan olmuyordu full downloada devam sonra ev telefonuyla beraber internetide iptal ettik. 5 aydır vodafone cepnet kullanıyorum 5800xm ile :S Yan komşuyla beraber tekele dönelim diyoruz artık. Ama sorum şu; hala önceki gibi düşme yaşanıyormu, yaşanmıyormu? Eğer 15gb dan sonra 512kbit e düşüyorsa hız hiç bulaşmiyim.

    Kullanan arkadaşlarım yorumlarını paylaşırsa sevinirim.
  • 22-10-2010, 21:58:36
    #2
    Kotayı geçiyoruz ama 512ye düştüğünü hiç görmedim
  • 22-10-2010, 22:00:05
    #3
    Kimlik doğrulama veya yönetimden onay bekliyor.
    Aman diyeyim arkadaşım sakın bende şubatta bağlattım 8 mbit e kadar 15 gb dan sonra 512 kb düşen tarifeyi şubat , mart , nisan , mayıs , haziran düşmüyordu ancak hazirandan sonra 15 gb geçtiği günün ertesi sabahı hız 512 kb ye düşüyor ve çok sık kopmalar yaşarsın. Tavsiyem kablonettir eskiden kullanıyordum çok memnundum.
  • 22-10-2010, 22:01:43
    #4
    6 ay kampanya boyunca hız düşmüyo ama 6 aydan sora görelim bakalım düşüyo mu düşmüo mu
  • 22-10-2010, 22:05:44
    #5
    wassup adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Aman diyeyim arkadaşım sakın bende şubatta bağlattım 8 mbit e kadar 15 gb dan sonra 512 kb düşen tarifeyi şubat , mart , nisan , mayıs , haziran düşmüyordu ancak hazirandan sonra 15 gb geçtiği günün ertesi sabahı hız 512 kb ye düşüyor ve çok sık kopmalar yaşarsın. Tavsiyem kablonettir eskiden kullanıyordum çok memnundum.
    maalesef burada uydunet altyapısı yok.
  • 22-10-2010, 23:59:45
    #6
    bir kaç kişinin daha yorumuna ihtiyacım var. çelişkide kaldım.
  • 23-10-2010, 00:11:39
    #7
    Üyeliği durduruldu
    net bilgi şudur ki santraldeki bazı portlar hız düşümünü desteklemiyor ama yakın bir zamanda bütün portlar yenilenecek ve 15 gb sonrası herkesin hızı düşecek.
    sonraki durum şu olacak aaa önceden hızım düşmüyodu şimdi neden düştü ki ? cevap santraldeki port yenilendi olacak
  • 23-10-2010, 00:29:03
    #8
    Taahhütünüz yoksa ve eğer bölgenizde superonline döşeli ise (sitesinden bakabilirsiniz)
    10 mb sabit sınırsız 49 tl internete geçmenizi öneririm.
    Kablolar fiber optiktir.
  • 23-10-2010, 01:01:11
    #9
    MemHT adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Taahhütünüz yoksa ve eğer bölgenizde superonline döşeli ise (sitesinden bakabilirsiniz)
    10 mb sabit sınırsız 49 tl internete geçmenizi öneririm.
    Kablolar fiber optiktir.
    alt mahallemizde var ama bizde yok. Forum istanbulun yanındayız ama bizimd sokağa döşemediler hala