net bilgi şudur ki santraldeki bazı portlar hız düşümünü desteklemiyor ama yakın bir zamanda bütün portlar yenilenecek ve 15 gb sonrası herkesin hızı düşecek.
sonraki durum şu olacak aaa önceden hızım düşmüyodu şimdi neden düştü ki ? cevap santraldeki port yenilendi olacak