2-3 aydır 100 gb+ kullanıyorum herhangi bir düşme olmadı
Ttnet Netlimizsiz Tarifesine Geçiyimmi?
21
●967
- 23-10-2010, 03:11:04Kimlik doğrulama veya yönetimden onay bekliyor.1 Kasımda yalın internet tarifeleri geliyormuş bugün bakan açıkladı.Yani telefon olmadan da internete bağlanılabilecek.Bende almayı düşünüyorum.Biraz araştırdım vergisi 8 TL imiş.Yani nerden baksan aylık 10-15 tl gibi bir yükten kurtaracak insanları.Bence 1 Kasımı bekleyin ona göre karar verin...
- 23-10-2010, 09:08:18Eminmisiniz 8 TL olduğuna? Yanlış hatırlamıyorsam sabit tel. ücretinden 1-2 TL eksikti. Yani pek birşey değişmiyordu.kanisti adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
- 23-10-2010, 11:08:51arkadaşlar zaten yan komşunun hattından internet abonesi olacağız. Yalın internet falan mühim değil. Zaten superonline hariç hepsi türktelekom altyapısı kullandığı için vede burada superonline altyapısı olmadığı için mecbur türktelekom kullanacağız. Benim için mühim olan hızın düşüp düşmemesi.
- 23-10-2010, 11:31:19superonline de aynı uygulama 50 gb için var 50 gbtan sonra 512 ye düşüyor... tamamen sınırsız tarifesi 99 tlMemHT adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
- 23-10-2010, 12:53:22maalesef burada fiber kablo altyapısı yok.smmugler adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
- 23-10-2010, 13:09:44o zaman geçelim madem. 12 ay tahaütte ilk 5 ay 15tl diyorlar zaten. modem var zaten bende. bağlantı ücreti de alınmıyormuş. uygun gibi.OnurStyle adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle