• 23-10-2010, 02:22:38
    #10
    Üyeliği durduruldu
    1 ay düşme oldu bende ayın 10 unda hız düştü gelecek ayı beklemek bir işkenceydi 2-3 aydır 100 gb+ kullanıyorum herhangi bir düşme olmadı
  • 23-10-2010, 03:11:04
    #11
    Kimlik doğrulama veya yönetimden onay bekliyor.
    1 Kasımda yalın internet tarifeleri geliyormuş bugün bakan açıkladı.Yani telefon olmadan da internete bağlanılabilecek.Bende almayı düşünüyorum.Biraz araştırdım vergisi 8 TL imiş.Yani nerden baksan aylık 10-15 tl gibi bir yükten kurtaracak insanları.Bence 1 Kasımı bekleyin ona göre karar verin...
  • 23-10-2010, 09:08:18
    #12
    kanisti adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    1 Kasımda yalın internet tarifeleri geliyormuş bugün bakan açıkladı.Yani telefon olmadan da internete bağlanılabilecek.Bende almayı düşünüyorum.Biraz araştırdım vergisi 8 TL imiş.Yani nerden baksan aylık 10-15 tl gibi bir yükten kurtaracak insanları.Bence 1 Kasımı bekleyin ona göre karar verin...
    Eminmisiniz 8 TL olduğuna? Yanlış hatırlamıyorsam sabit tel. ücretinden 1-2 TL eksikti. Yani pek birşey değişmiyordu.
  • 23-10-2010, 09:17:58
    #13
    Üyeliği durduruldu
    www.sadedoping.com

    burayı bir inceleyin hocam
  • 23-10-2010, 11:08:51
    #14
    arkadaşlar zaten yan komşunun hattından internet abonesi olacağız. Yalın internet falan mühim değil. Zaten superonline hariç hepsi türktelekom altyapısı kullandığı için vede burada superonline altyapısı olmadığı için mecbur türktelekom kullanacağız. Benim için mühim olan hızın düşüp düşmemesi.
  • 23-10-2010, 11:31:19
    #15
    MemHT adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Taahhütünüz yoksa ve eğer bölgenizde superonline döşeli ise (sitesinden bakabilirsiniz)
    10 mb sabit sınırsız 49 tl internete geçmenizi öneririm.
    Kablolar fiber optiktir.
    superonline de aynı uygulama 50 gb için var 50 gbtan sonra 512 ye düşüyor... tamamen sınırsız tarifesi 99 tl
  • 23-10-2010, 12:53:22
    #16
    smmugler adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    superonline de aynı uygulama 50 gb için var 50 gbtan sonra 512 ye düşüyor... tamamen sınırsız tarifesi 99 tl
    maalesef burada fiber kablo altyapısı yok.
  • 23-10-2010, 12:57:42
    #17
    valla benim 1-2 kere düştü o kadar bu ayda düşmedi.

    düşse bile 1 hafta 512 indiriyorlar o kadar .
  • 23-10-2010, 13:09:44
    #18
    OnurStyle adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    valla benim 1-2 kere düştü o kadar bu ayda düşmedi.

    düşse bile 1 hafta 512 indiriyorlar o kadar .
    o zaman geçelim madem. 12 ay tahaütte ilk 5 ay 15tl diyorlar zaten. modem var zaten bende. bağlantı ücreti de alınmıyormuş. uygun gibi.