1 Kasımda yalın internet tarifeleri geliyormuş bugün bakan açıkladı.Yani telefon olmadan da internete bağlanılabilecek.Bende almayı düşünüyorum.Biraz araştırdım vergisi 8 TL imiş.Yani nerden baksan aylık 10-15 tl gibi bir yükten kurtaracak insanları.Bence 1 Kasımı bekleyin ona göre karar verin...
Eminmisiniz 8 TL olduğuna? Yanlış hatırlamıyorsam sabit tel. ücretinden 1-2 TL eksikti. Yani pek birşey değişmiyordu.