Aman diyeyim arkadaşım sakın bende şubatta bağlattım 8 mbit e kadar 15 gb dan sonra 512 kb düşen tarifeyi şubat , mart , nisan , mayıs , haziran düşmüyordu ancak hazirandan sonra 15 gb geçtiği günün ertesi sabahı hız 512 kb ye düşüyor ve çok sık kopmalar yaşarsın. Tavsiyem kablonettir eskiden kullanıyordum çok memnundum.