Bundan yaklaşık 5 ay önce falan evimde kullanıyordum 8mbit 15gb olanı. Ama 15gb tan sonra düşme falan olmuyordu full downloada devam sonra ev telefonuyla beraber internetide iptal ettik. 5 aydır vodafone cepnet kullanıyorum 5800xm ile :S Yan komşuyla beraber tekele dönelim diyoruz artık. Ama sorum şu; hala önceki gibi düşme yaşanıyormu, yaşanmıyormu? Eğer 15gb dan sonra 512kbit e düşüyorsa hız hiç bulaşmiyim.

Kullanan arkadaşlarım yorumlarını paylaşırsa sevinirim.