wassup adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
Aman diyeyim arkadaşım sakın bende şubatta bağlattım 8 mbit e kadar 15 gb dan sonra 512 kb düşen tarifeyi şubat , mart , nisan , mayıs , haziran düşmüyordu ancak hazirandan sonra 15 gb geçtiği günün ertesi sabahı hız 512 kb ye düşüyor ve çok sık kopmalar yaşarsın. Tavsiyem kablonettir eskiden kullanıyordum çok memnundum.
maalesef burada uydunet altyapısı yok.