• 18-12-2010, 19:26:33
    Üyeliği durduruldu
    TeHLiXe adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    aynen hocam. kaldı 3 ay tık yok çalışmaisteği gelmiyor bi türlü . seneye hazırlık yapacağım artık hangi dersaneye kayıt yapsam seneye
    bu sene dershaneye kayıt yaptırmadınız mı?

    + hiçbir şey için geç değildir. biraz gayret edin. matematik 1'i 9.sınıfa ait dersleri, konuları çalışıp ygs'yi yapabilirsiniz...
  • 18-12-2010, 19:32:29
    PirMuhammed adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    bu sene dershaneye kayıt yaptırmadınız mı?

    + hiçbir şey için geç değildir. biraz gayret edin. matematik 1'i 9.sınıfa ait dersleri, konuları çalışıp ygs'yi yapabilirsiniz...
    yaptırdım hocam gidiyorum bu sene ama kendime güvenmiyorum kazanamam bence 70 net yapıyorum şu an ygs çok çok az
  • 18-12-2010, 19:42:36
    Üyeliği durduruldu
    TeHLiXe adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    yaptırdım hocam gidiyorum bu sene ama kendime güvenmiyorum kazanamam bence 70 net yapıyorum şu an ygs çok çok az
    tm mi fen mi?

    artı o netlere takılmayın. ben mesela o sınavlarda hep 25-28 civarı matematik yapardım. bir girdim ygs'ye 37 soru yaptım. 34 net falan geldi.
  • 18-12-2010, 19:43:44
    fen hocam
  • 18-12-2010, 23:52:38
    Üyeliği durduruldu
    TeHLiXe adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    fen hocam
    tamam sorun değil. o netler mart ayının sonuna kadar artar.

    bu süreçte zaman zaman moraliniz bozulabilir. atıyorum, deneme sınavına girdiğiniz gün; başınızdan kötü bir olay geçmiştir, hastalanmışsınızdır, sevgilinizle kavga etmişsinizdir, elektrikler kesilmiştir falan... sonuçta netleriniz-puanlarınız kötü gelebilir. yani sakın o netlerinize bakıp "bu iş olmayacak" demeyin. kapasitenizi zorlayın, sonuna kadar.

    hani böyle "yapın, edin" diyorum ama, bunları ukalalık olsun diye söylemiyorum. neticede ortaöğrenimden mezun olma evresine gelen her talihsiz öğrenci gibi biz de bu süreçlerden geçtik. biz de aynı korku, endişe ve sıkıntıları yaşadık. ama neticede maç bitiş düdüğü çalana kadar sahada en iyi performansı sergiledik. oyunu bırakmadık. siz de bırakmayın. tüm gücünüzle oyuna dört elle sarılın...
  • 19-12-2010, 00:10:39
    PirMuhammed adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    tamam sorun değil. o netler mart ayının sonuna kadar artar.

    bu süreçte zaman zaman moraliniz bozulabilir. atıyorum, deneme sınavına girdiğiniz gün; başınızdan kötü bir olay geçmiştir, hastalanmışsınızdır, sevgilinizle kavga etmişsinizdir, elektrikler kesilmiştir falan... sonuçta netleriniz-puanlarınız kötü gelebilir. yani sakın o netlerinize bakıp "bu iş olmayacak" demeyin. kapasitenizi zorlayın, sonuna kadar.

    hani böyle "yapın, edin" diyorum ama, bunları ukalalık olsun diye söylemiyorum. neticede ortaöğrenimden mezun olma evresine gelen her talihsiz öğrenci gibi biz de bu süreçlerden geçtik. biz de aynı korku, endişe ve sıkıntıları yaşadık. ama neticede maç bitiş düdüğü çalana kadar sahada en iyi performansı sergiledik. oyunu bırakmadık. siz de bırakmayın. tüm gücünüzle oyuna dört elle sarılın...

    peki hocam nasıl bir çalışma sistemi uygulamam hakkında önerileriniz var mı ? mesela ben bi gün 2 saat çalışırım diğer gün hiç çalışmam çok düzensiz bi çalışma sistemim var . ne çalıştığıma oturduğum zaman karar verrim falan . .
  • 19-12-2010, 00:19:07
    Üyeliği durduruldu
    TeHLiXe adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    peki hocam nasıl bir çalışma sistemi uygulamam hakkında önerileriniz var mı ? mesela ben bi gün 2 saat çalışırım diğer gün hiç çalışmam çok düzensiz bi çalışma sistemim var . ne çalıştığıma oturduğum zaman karar verrim falan . .
    ne kadar ya da nasıl çalıştığın önemli değil. önemli olan verimli çalışmak. çalıştığınız konu hakkında; aklına takılan, takıldığınız birşeyler var mı? yoksa hemen uygulamalara geçersiniz. takıldığınız yerleri -varsa- not edip, öğretmenlerinize danışırsınız.

    sayısal dersleri yazarak çalışmak, sözel dersleri daha ok soru-cevap şeklinde çalışmak fayda sağlayabilir.

    ders çalışırken ortamda, mümkünse; tv, radyo, walkman, mp3/mp4 gibi şeyler çalışır halde bulunmasın.
  • 19-12-2010, 03:42:29
    TeHLiXe adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    yaptırdım hocam gidiyorum bu sene ama kendime güvenmiyorum kazanamam bence 70 net yapıyorum şu an ygs çok çok az
    Adıyamandasın sanırım.Hangi dershane ? Hügemmi ?
  • 19-12-2010, 19:15:11
    PirMuhammed adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    ne kadar ya da nasıl çalıştığın önemli değil. önemli olan verimli çalışmak. çalıştığınız konu hakkında; aklına takılan, takıldığınız birşeyler var mı? yoksa hemen uygulamalara geçersiniz. takıldığınız yerleri -varsa- not edip, öğretmenlerinize danışırsınız.

    sayısal dersleri yazarak çalışmak, sözel dersleri daha ok soru-cevap şeklinde çalışmak fayda sağlayabilir.

    ders çalışırken ortamda, mümkünse; tv, radyo, walkman, mp3/mp4 gibi şeyler çalışır halde bulunmasın.
    teşekür ederim hocam bilgiler için uygulayacağım. pes etmek yok
    ConPix adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Adıyamandasın sanırım.Hangi dershane ? Hügemmi ?
    evet hocam adıyaman hügem.